pr cikk minta
Egyéb kategória

Pr cikk (kis befektetés, nagy előrelépés)

Mi is az a PR cikk? A PR cikk egy rövid terjedelmű szöveges reklám. Cégek, webáruházak, szöveges bemutatása back linkkel a szövegben, oly módon megírva, hogy ne csupán az érdeklődő kíváncsiságát elégítse ki, hanem a google is szeresse. Gondolok itt arra, hogy bizony egy jól megírt PR cikk nagy hatással lehet weboldalunk, webáruházunk google találati listájában elhelyezkedésében is.

Milyen a jó PR cikk?

Releváns kulcsszavakat tartalmaz, az olvasónak szól, rövid mondatokat tartalmaz rövid bekezdésekkel. A főcím mellett alcímei is vannak. Olvasmányos, ez nem azt jelenti, hogy több ezer szóból kell állnia, hanem azt, hogy leköti az olvasót, ha ezt el tudjuk érni 150 szóval akkor ez az ideális méret. Kiemelten fontos a helyesírás. Nem, csak azért mert ciki, ha olyasmit publikálunk, ami tele van hibával, hanem azért is mert a PR cikket nem csupán csak az olvasóknak írjuk. A google pedig nem biztos, hogy tudja mi az a „papagály”.

Szeretnél egy jól megírt PR cikket olvasni?

Gratulálok! Szerintem ez a PR cikkem egész jól sikerült. PR cikk kulcsszóra optimalizálva. Eddig a szóig 178 szóból áll. Egy H1-es főcímmel, két darab H2-es alcímmel, ha idáig eljutottál az olvasásban, akkor bizony kellően érdekesre is sikerült. Mint fent említettem a PR cikk valójában egy szöveges reklám, és ez itt az Ankila Médiacsoport szöveges reklámja. Amennyiben szeretnél cégedről, weboldaladról, szolgáltatásodról PR cikket íratni és megjeleníttetni keresd fel az AnKiLa.Hu weboldalt (igen, az ott egy back link az oldalunkra) és rendelt meg valamelyik szolgáltatásunkat vagy minden szolgáltatásunkat!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük